eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Informacja w sprawie funkcjonowania Spółki.
U W A G A !
Informujemy, że ze względu na zagrożenie epidemiczne biura GTBS są zamknięte od dnia 13 października br.
Przyjęcia Interesantów będą odbywać się po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub emailowym.
Spotkania z pracownikami w biurze będą odbywać się przy zachowaniu reżimu sanitarnego,
tj. pojedynczo, z dezynfekcją rąk i założonymi maseczkami oraz listą interesantów wypełnioną przy wejściu. Wszelkiego rodzaju pisma składane przez Klientów należy pozostawić w kartonie przy wejściu do budynku.
Powyższe działania zostały podjęte w celu zapewnienia możliwie największego bezpieczeństwa zdrowotnego naszych Klientów i pracowników.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Numery telefonów i adresy email pod którymi można się umówić na spotkanie lub przesłać dokumenty:
Dział Administracji lokalami:
tel. (59) 841 06 44
tel. (59) 841 06 43
l.litwinienko@gtbsjezierzyce.pl
Dział Księgowości czynszowej:
tel. (59) 841 06 42
tel. (59) 841 06 41
d.zawistowska@gtbsjezierzyce.pl
Sekretariat:
pokój nr 7
Tel. 48 59/ 841-06-40
fax 48 59/ 847-22-10
e-mail: sekretariat@gtbsjezierzyce.pl
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Iwona Jasińska | 15-10-2020 10:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 15-10-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Iwona Jasińska | 15-10-2020 10:44 |